Get Widget
Kisah Dina & Hazim: Saya mahu mengamit kenangan dari blog kenangan itu Indah....

Feb 19, 2011

Saya mahu mengamit kenangan dari blog kenangan itu Indah....

Saya mahu mengamit kenangan dari blog kenangan itu Indah....(http://www.rozaroslan.blogspot.com//)

blog yang penuh dengan kisah hidup diri beliau sehingga membuatkan saya rasa begitu dekat dengan beliau walaupun kami tak pernah berjumpa. Gaya penceritaan beliau penuh emosi dan perasaan yang sukar digambarkan.

Pengalaman yang diceritakan seakan-akan membawa saya bersama ke dalam kisah hidup beliau tambahan pula banyak pengalaman dan kenangan beliau seakan-akan sama semasa saya kecil mungkin ini disebabkan kami berasal dari negeri yang sama  iaitu Johor cuma bezanya beliau berasal dari Muar dan saya berasal dari Batu Pahat  dan dibesarkan di Felda Tenggaroh, Mersing.

Cara pengolahan beliau membuatkan saya begitu rindu zaman kanak-kanak yang telah lama saya tinggalkan. Cerita-cerita seperti kekabu, Nasi Ambeng, Mee siput, Jambu batu pengalaman yang turut saya alami semasa kecil. Oh…. Rindunya saya pada zaman itu. Zaman yang penuh suka duka kenangan pahit manis.

Saya juga turut membeli novel “Travelog Cinta Abadi” Hasil penulisan beliau. Suatu kenangan dan pengalaman yang tidak ternilai harganya…….



Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack

5 comments:

  1. nak tenggaroh dtg singgah yer

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah, klu berkesempatan.....

    ReplyDelete
  3. semoga berjaya.. dia ni penulis ke..ALL IN ONE

    ReplyDelete
  4. Hai Nur,Beliau sebenarnya seorang pensyarah di UiTM, Isteri kepada prof.Muhd kamil.Rasanya klu Prof. ni ramai orang kenal kot.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnag