Get Widget
Kisah Dina & Hazim: Bakul Sayur vs Bakul Mainan

Feb 11, 2011

Bakul Sayur vs Bakul Mainan

Disebabkan tak larat nak mengemas permainan Dina dan Hazim hari-hari. Irma telah membeli ini untuk senyimpan semua permainan dua beradik tu.......



Ni sebenarnya bakul sayur yang selalu korang boleh nampak kat pasar-pasar, tak kiralah pasar malam atau pasar borong. cume bezanya warna. korang boleh jumpa bakul ni dalam dua warna sama ada hitam atau biru. dari segi saiz semuanya sama.

Hah, senangkan.....sumbat jer semua permainan kat dalam ni.
kalau dulu mengemas permainan jer dekat setengah jam sekarang ni 5 minit pun dah siap.
best....best. ^__^

**Niat asal nak beli laundry basket tapi bila compare harga dan saiz, lagi jimat beli bakul sayur ni. Harganya cuma RM35 ringgit berbanding laundry basket dengan saiz yang sama RM60++.

2 comments:

  1. beli kat mana bakul tu??

    ReplyDelete
  2. @Anonymous kat pasar borong @ kedai barangan plastik mesti ada.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnag