Get Widget
Kisah Dina & Hazim: PD: 30th Anniversary

Nov 18, 2010

PD: 30th Anniversary

Buat julung-julung kalinya kami mengadakan sambutan ulangtahun Emak dan Abah.(maksudnya bukanlah sepanjang 30 tahun ni baru pertama kali kali sambut Ulangtahun emak dan abah) cuma kali ni majlis sambutan agak luar biasa. Perancangan disusun rapi oleh kami adik beradik tanpa pengetahuan our parents. Kami semua kan dah semakin dewasa dan berpendapatan sendiri, walaupun secara rasminya baru 3 orang daripada 6 orang adik yang dah berkerja dan selainnya masih mengharapkan duit pama dan abang kakak... mungkin kalau semua dah ada pendapat sendiri kami boleh buat lagi best. Insya Allah.

Majlis kami adakan di Regency Tanjung Tuan Beach Resort. penginapan selama 3 hari 2 malam ditanggung oleh En.Suami. Thanks sayang..

Terus ke sambutan majlis lah yer...


Majlis dimulakan dengan Tahlil ringkas dan bacaan Doa selamat yang dipimpin oleh ayahaanda tercinta serta dan amanat daripada  Abah dan Emak  untuk kami adik beradik.

Penyerahan hadiah daripada kami untuk Abah dan Emak.

"kami tak mampu berada disisi emak dan abah sepanjang masa sepertimana emak dan abah berada disisi kami sepanjang masa tika suka dan duka.tika sakit dan sihat.Semoga pemberian dari kami mampu megubat kelenguhan dan kesakitan Emak dan Abah seketika sementara kami tiada di sisi kalian."

Acara potong kek.


Juadah kami sekeluarga.
mee goreng,pulut kuning nugget, drummet,kek sponsor by me,
sate, rendang landak (ous...!!! me memang tak boleh nak telan, dok terbayang landak tu) sponsor by Abang Iwan.

bacaan Doa makan di pimpinoleh Irdina. 
Bravo Dina...!!! macam tu lah anak mama.




sesi mencuba pengurut kaki. sambil dikelilingi oleh cucu-cucu tersayang.
Selesai emak dan abah mengurut kaki giliran kami pulak lah adik beradik.

Secara keseluruhannya kami sangat enjoy sepanjang majlis tu.

2 comments:

  1. 1st happy 30th anniversary to both your mum and dad
    kasih sayang dan pengorbanan mereka membesarkan kita tak ternilai harganya kan.

    wah2...kerusi urut lagi tu...senang ler hati mak & abah Irma..yelah...at least anak2 takde balik nak tolong urut2 kan badan..ada gark pengganti yg boleh urutkan badan kan...

    ReplyDelete
  2. thanks zana, pengorbanan mereka memang tak boleh dibalas sampai akhir hayat. Kita sebagai anak cuba buat yg terbaik untuk mereka sementara mereka masih ada.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnag