Get Widget
Kisah Dina & Hazim

Apr 27, 2010

Tragedi April....

Fuh...fuh...fuh.... dah berhabuk dan bersawang blog ni..... huhuhu... keadaan diriku yang tak sihat...anak-anakku dan juga hubby ku... kami semua diserang demam yang teruk bermula dari Hubby, Hazim , aku dan yang terakhir Dina kiranya bulan April ni bulan tak sihat untuk kami sekeluarga emmm....... biasalah kan dah title pun isteri, ibu dan juga perkerje... apabila..... Hubby demam.... aku cuti hazim demam.... aku cuti.. aku demam.... aku MC... Dina demam... aku cuti.... kesimpulannye... bulan ni aku banyak cuti & MC ... wawawa... klu macam ni tiap2 bulan.... haru..haru... stok ubat kat rumah aku pun dah bertimbun-timbun lepas ni boleh buka farmasi so Total aku berkerja untuk bulan ni tak sampai pun 2 minggu ..... Bila semua dah sihat... Hazim kene alergic pulak... kalah makan minyak ikan kod habis satu badan naik merah-merah tapi kali ni aku tak cuti… ok…(under control ) semalam aku cuti lagi… hua..hua…hua bukan sebab ada keluarga ku yang demam tapi Hazim ada review kat Hospital Serdang.. Selesai jumpe Doktor dah pukul 1 lebih.. Malas nak masuk ofic aku ambil cuti je lah… Ikut hubby gi KL …shopping sementara menunggu habby ku habis keje..

Apr 13, 2010

AGM CLAPAM

Agak terlambat update pasal AGM CLAPAM 2010. sorry sangat-sangat ye.. kepada sesiapa yang tertunggu-tunggu cerita sepanjang AGM ni. Celcom broadband slow sangat kat rumah sampaikan nak buka post baru pun tunggu dekat sejam... so, mood nak update terus merundum....(alasan ni boleh terima tak????)
seterusnye...

Kaunter Pendaftaran
semua ahli perlu mendaftarkan diri di kauter ini dahulu dan akan dibekalkan 'pelekat nama'.

Kaunter Jualan Cenderahati & Peralatan Penyusuan terletak disebelah kanan pintu masuk bagi sesiapa yang berminat untuk membeli cenderahati atau botol softplas.

---------------------------------------@----------------------------------------

Suasana Dalam Dewan

AGM dimulakan dengan ucapan pembukaan dan kata-kata aluan daripada En. Zainal Azhar Ahmad, Pengerusi CLAPAM. Seterusnya pembentangan akaun tahun 2009.

Ahli khusus mendengar pembentangan akuan 2009.

Dr. Kim Tan memberi penerangan ringkas berkenaan 'Miri Project' bagi membantu golongan Cleft di kawasan sarawak.

Panel Diskusi

(dari kiri:Dr. Nadiah, Dr. Mergeret. And Dr. Kim Tan) maaf jika terdapat kesilapan nama.

Bagi menjawab sebarang persoalan yang timbul berkenaan Cleft.

Sweet Smile from Our little Hazim
kanak-kanak dihiburkan dengan tayangan Video dan Balloon sementara menunggu ibu bapa bermesyuarat.

Tea Break

Apr 12, 2010

Happy Belated Birthday Dina

Semalam, sekali lagi kami celebrate birthday Dina Kali ni hanya kami sekeluarga disertai oleh Wak Jo,Mak Lin dan Uncle Bullis. Sebenarnya kami dah celebrate birthday Dina serentak dengan Majlis Tahlil yang lepas Tapi biasalah budak-budak.

Selagi tak ada cake dan tiub lilin tak dinamakan celebrate birthday. Kebetulan pula, Wak Jo belikan Balloon masa beli bahan buat cake kat Yummies so bertambah meriahlah budak-budak ni.

Tuip lilin dengan penuh perasaan

Cute Smile !!!! TQ, Mak Lin Sponsor Cake Birthday Dina (thumb Up) Macam Rabbit Tak????
Happy Belated Birthday Dina
Semoga Dina menjadi anak yang Solehah
dan
Doa Mama dan Abah sentiasa mengiringi setiap langkah Dina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnag