Get Widget
Kisah Dina & Hazim: Tragedi April....

Apr 27, 2010

Tragedi April....

Fuh...fuh...fuh.... dah berhabuk dan bersawang blog ni..... huhuhu... keadaan diriku yang tak sihat...anak-anakku dan juga hubby ku... kami semua diserang demam yang teruk bermula dari Hubby, Hazim , aku dan yang terakhir Dina kiranya bulan April ni bulan tak sihat untuk kami sekeluarga emmm....... biasalah kan dah title pun isteri, ibu dan juga perkerje... apabila..... Hubby demam.... aku cuti hazim demam.... aku cuti.. aku demam.... aku MC... Dina demam... aku cuti.... kesimpulannye... bulan ni aku banyak cuti & MC ... wawawa... klu macam ni tiap2 bulan.... haru..haru... stok ubat kat rumah aku pun dah bertimbun-timbun lepas ni boleh buka farmasi so Total aku berkerja untuk bulan ni tak sampai pun 2 minggu ..... Bila semua dah sihat... Hazim kene alergic pulak... kalah makan minyak ikan kod habis satu badan naik merah-merah tapi kali ni aku tak cuti… ok…(under control ) semalam aku cuti lagi… hua..hua…hua bukan sebab ada keluarga ku yang demam tapi Hazim ada review kat Hospital Serdang.. Selesai jumpe Doktor dah pukul 1 lebih.. Malas nak masuk ofic aku ambil cuti je lah… Ikut hubby gi KL …shopping sementara menunggu habby ku habis keje..

1 comment:

  1. alahai Ir...satu rumah berjangkit2 yerk...takpe....janji semua dah sihat....musim kot..coz' cuaca kemain panas lagi kan........

    biasalah Ir...isteri & ibu mmg sentiasa berkorban untuk keluarga..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnag