Get Widget
Kisah Dina & Hazim: Merepek Di Pagi Hari...

Feb 19, 2013

Merepek Di Pagi Hari...



Assalamualaikum.......

Selamat pagi semua.......muahaha,
mengambil feel dipagi hari dengan mengadap blog.....
lepas tu terasa macam nak buat new entry... lepas tu lupa  dah nak tekan icon mana untuk create new entry..... dan mula tercari-cari....hehe
lepas tu mula menaip..
Itu tandanya...... lama sangat tak update kan....kan...
haha gila sengal pagi-pagi dah tercari-cari....

Pagi ni saya tak pergi cafe... so  ada sedikit kelapangan masa sebelum memulakan kerja...
terus je nak update blog....
Okey, saya sebenarnya bukan lah orang yg suka berkunjung ke cafe pagi-pagi.... normally pagi-pagi saya cuma makan biskut or cucur dan semug Cocoa Colagen.. cukup untuk perut saya bertahan hingga tengahhari...hebatkan perut saya....

jap....jap my boss tengah terjengah-jengah kat pintu...mesti ada kerja dia nak bagi...
yah...betul tekaan saya hehe....

"ok boss petang ni saya bagi balik dokumen ni pada boss".

Kita sambung balik...
Baru-baru ni saya ada buat entry baru sebenarnya
masa saya keboringan menjaga Hazim warded di KPJ, kajang...
Entry sakit hati dengan layanan KPJ
Dah siap pun tinggal nak tekan butang publish jer....
entah macam mana my Husband terbaca entry tu dan dia tak benarkan saya publish
sebab ia akan menjatuhkan reputasi KPJ....
ok...disebabkan sayakan seorang isteri yang mendengar arahan ...
maka saya pun biarkan jer dlm draf...
mungkin nanti saya edit semula sebelum saya publish...
masanya bila tak boleh nak janji... kalau ada kesempatan okey,

dah... nak sambung buat kerja yang boss bagi...

jumpa lagi nanti.... Insya Allah,


** punya lah skema, guna perkataan SAYA....muahaha

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnag